10 aylık bir evladım var , doğdu doğalı bu kaçıncı hırıltı öksürük oluşu bilmiyorum .
Kilolu bir bebeğim var ve azıcık hareket etse koltuk altları sırtı su gibi oluyor , uyumaya çalışırken yatakta dönüp duruyor uyudugunda bakıyorum sirti su gibi , bez koyuyor bir süre sonra çıkarıyorum . Ama terlemesine engel olamıyorum . Kombiyi en düşükte yakıyorum yinede ev 24 25derece sadece zibinla bile olsa terliyor , sonrada üşüyor o yüzden zibinla bırakamıyorum. Uzun kollu zıbın üzerine ince penye badi giydiriyorum. Yelek falan asla kullanamıyoruz. Bı uykudan kalktığında giydireyim diyorum ama ne mümkün sırılsıklam oluyor hemen . Kan değerleri normal , d vitamini de kullanıyoruz . Kilolu olduğu için terliyor yani . E bu yüzden de sürekli hasta oluyor . Elimden geldiğince dikkat etmeye çalışıyorum ama yok olmuyor 🥺
Bana bı çözüm yolu sunabilecek var mıdır ?