Sydaa Kırkım çıkmadan adet oldum ama çok yoğun oluyor önceki adetlerim gibi değil , sizde durumlar nasıldı ilk adet olduğu için mi bu kadar yoğun oluyor acaba ?
Aalime Sydaa evet benimde oyleydi 27.gun falan kanamam baslafiydu ama facia durumdaydim yaaa sanki bardaktan bodalir gibi pihtili falan korkmustum basta sonra kontrole gittim rahim toparlanmis bile cabucak herhangi bi sorunda gorunmuyor baska nornal dedi yolladi ilk 2regl donemi yogun oluyor sonra duzene giriyor
birmelekannesiiio Sydaa lohusa kanaman ne zaman kesildi eğer bayadır kanama olmadıysan şimdiki adet olabilir