Kilzar hatırlayan olur belki adetim geciktiği için test yaptım birini beklemeden çöpe attım sabah baktım iki çizgi akşam tekrar yaptım geçersiz ama iki çizgi gidip kan verdim kanda da birşey çıkmadı ama neden adet olamıyorum vallahi catliycam artık düşünmekten