smyye97 Kızlar bronşit oldum doktorum Klavon Bıd 1000 mg ilaç yazdı. Aranızda kullanan var mı emzirme döneminde? Yan etkisi olur mu acaba?
Dogakus0405 Ben kullanıyorum antibiyotil. 500 mg operasyon geçirdim. Ağrı kesici de kullanıyorum. Doktorum emzirirken sorun olmayacağını söyledi.