Kızlar oglum 5 aylıktı seboreik dermatit dedi bi dermatolog. Kortizonlu krem verdi ama pek kullanmadım. Çocuk alerjiye götürdüm bişeye alerjısı cıkmadi susama var sadece. Tabi her seye bakılamadı ama belli seylere deri ve kan testi yapıldı. Çocuk alerji de yaglı egzama dedi. Şikayetler kızarıklı kuruluk ve kaşıntı. Neyse gectıgımız yaz gecti ama soguk havalarla beraber şiddetli arttı. Suan 15 aylık. Tekrar gidecegım. Sensiderm ve atoderm kullanıyoruz. Var mı bilgisi olan ?