birmelekannesiiio ikicocukcokcocuk valla 1500e yarım altın almıştı eşim bana bileklik olarak şimdi 2500 oldu ciddi artış var gerçekten
sarmaliklahana ikicocukcokcocuk bence düşse de 10 - 20 TL düşer vaaaoovvvvluk bir düşüş olmaz asla altında. Çıkan birşey asla düşmez hele ki altın 🙄🥴
ikicocukcokcocuk Ogulcan çeyreklerim fln var da ihtiyaç için 1tane bozduracam 1400 fln görür mü çeyrek
Ogulcan ikicocukcokcocuk valla yılbaşına kadar baya artış olacak diyorlar canım piyasalar almak bullak bence biraz daha bekle yada 1 tane acil ise bozdur
Hemsireannis MinikPrensesannesii nisan ayında çeyreklerimi sattım 60 tane filan 735 den sattım 145 e araba aldık çeyrek olmuş 1300 arabamız oldum 300.000 şimdi olsa çeyreklerle arabamın 10 model aşagısını anca alıyorum altının yükselmiş haliyle 😀
MinikPrensesannesii Hemsireannis eşimin arabada aynı 110 a aldı şuan 370 falan 😂bende 100 115 bin arası araba bakıyorum