Mkdds merhaba öncelikle söyleyeceklerim her bebek için farklılık gösterebilir gaz sancısından çok çektim doğduğundan itibaren sab kullandık ve yeterli gelmedi 1 buçuk aylıkken ek olarak bio gia kullandım ilk bir hafta bebeğimi çok kıvrandırdı ama daha sonra çok rahatlattı şimdi ikisine devam ediyorum 2 aylık olduğunda humananın kimyonlu çayından her mamadan sonra 3bçay kaşığı verdim ilk zamanlar biraz uyuttu ama bünyesi alışınca rahatlattı masajlar derken şuan gayet iyiyiz 😊