Merhaba,
sorumu tam nasıl sormalıyım bilemiyorum ama şöyle diyeyim beklenen adet günüm 4 gün geçti. ağrılarım ara sıra oluyor diye doktora gittim bu arada idrar testim negatif çıktığı için doktora gitme amacım ağrılarımın geçmesini istememdi doktor hcg baktırdı 0.100 negatif yani. Sormak istediğimse eşimle son korunmasız ilişkimiz bir hafta önceydi yani beklenen adet günümden 4 gün önceydi. Bu durumda acaba gebelik olma durumu var mıdır? Kanda negatif çıktı ama geç döllenme vs ise sonradan yükselme şanso var mı sizce, başına böyle bir durum gelen oldu mu acaba?