Musmutlu günler dilerim kizlar yarin akşam apartmandan esleriyle çaya gelicekler biz daha önce gitmiştik onlar genelde hazir şeyler koydular eleştirmek icin yazmadim hemen linç etmeyin lütfen 😄bende menümü yazicamda fikir olsun diye neyse bende poğaça,mercimek köftesi,sigara böreği,yapabilirsem yaprak sarmasi ve ağlayan pasta yapayim diyorum nasil olur kizimdan firsat kalirsa bu gece yapicam çoğunu sizce nasil eksik yada fazlami yada agirmi kaçar fikirlerinize ihtiyacim var simdiden teşekkür ederim 🤩