Arslann Bilgi sahibi olan memnun kalan fayda sağlayan mama öğrenebilirmiyim 4ay 7 günlük oğlum var sma kullanıyorum ama aptamil cok heryerde var bilemedim
TheBaby Arslann Fayda sağlayan mama ?🤷♀️ İyi mamada yoktur. Kötü mamada yoktur. Bebeğe göre değişen mamalar vardır. Deneyerek karar vermelisiniz. Kullandığınız mama tok tutuyormu. Gaz yapmıyormu. Kilo alımı iyimi. Tamamdır. Ben bebelac kullanırım herşey yolundadır. Size tavsiye ederim sizde ters teper mesela
ogr_anne93 Arslann Valla ben aptamil denedim. Bebeğimi mahvetti. Fışkırarak kaka yaptı resmen. Smadan devam ediyoruz 3800 doğdu 2 aylık 6250 kilo
sedaozan Arslann Aptamil çok fazla gaz yapmıştı benim bebeğimde bizde sma kullanıyoruz ama sorduğunuz sorunun bir cevabı yok çünkü her bebekte Her mama farklı etki yapabilir biz 3 mama denedikten sonra sma kullanmaya başladık ve 3 aydırda devam ediyoruz memnunuz
nurelem Arslann en faydalı mama diye bir şey yoktur, her mamanın içeriği felan farklıdır,o önemli olan bebeğinize hangi kanın iyi geldigi, gaz yapmadigi, kilo aldirdigi..Bunu da deneyerek bilirsiniz
ptircik Yararı kişiden kişiye değişiyor biz sma kullanıyorduk doktorumuz aptamil daha bağırsak dostu dedi ona geçtik çoğunluğa iyi gelen bize iyi gelmedi bebeğim kabız oldu gaz sorunu arttı değiştirdik hemen
Nuray23 Arslann sma kullanıyorum doğduğundan beri. Siz neden değiştirmek istiyorsunuz. Gayet güzel mama kızıma yaradı.8 buçuk aylık hala onu kullanıyorum
Ozlemcn Biz aptamil conformil kullanıyoruz 4 aydır. Kilo alımı gayet iyi. zaman zaman beline kadar yaptığı oluyor haftada 3 kez filan ama her bebekte olur bence.