Nrgngr yanlış anlamayın ama dışkıdan arındırırması sonradan makinaya atılması falan biraz temizlik açısından pislik gibi geliyor bana ben çocuğum bezden çıkacağı zaman kiloduna kaka yaptıgı zaman hemen çöpe atıyodum zor ve mide bulandırıcı olmuyor mu tekrardan söylüyorum yanlış anlamanızı istemem yargılamak değil amacım sadece merak ediyorum