Merhaba kızlar biz ailecek hastayız gribiz ben üşütmüşüm benden eşime ve sonrada oğluma geçti. Kendimi de suçlu hissediyorum valla bugün hiö uyumadı oğlumda kısacası yani ne yapabilirim doktorada daha gitmedij yani antibiyotik veriyorlar hemen ağırlaşırsa biraz daha gideriz hareketleri filan iyi aslında yani halsizde değilde mızılıyor biraz sadece ateşi var 38 burun akıntısı var serum fizyolojik ile burnunu açtım. Portakal suyu sıktım sabah onu verdim su içmiyor kahvaltıyıda çok az yaptı bende dedimki bitki çayları içirilebilirmi bilemedim tecrübe li annelere sormak istedim intten baktım oradada heryerde farklı bişi diyor adaçayı , ıhlamur, toz zencefil var , calpol veriyorum arada gerek yokmu sizce bitki çayına valla ben çok korkuyorum hastalndığında uyuyamdım havaleden filan çok korkarım ya kusura bakmayın gerçekten uzun oldu teşekkürler şimdiden yorumlarınız için 🤍 bu arada hangisini vereyim bitki çayından ilk çocuk valla eftiğim biraz
Ayyy herşeyi dedim ayını dememişim 16 aylık kızlar 🥺🌼