Oğlum 20. Ayına girdi 3 gündür çıldırmak üzereyim korkuyor herşeyden durduk yere ortada bişey yokken korktum diyip yapışıyor bana her sesten korkuyor blender çalıştıramıyorum çok mızmız huysuz uykusu da kötü olmaya başladı gece en az 10 defa ağlayarak uyanır sallarm öyle uyur neden böyle oldu bu bı dönem mı sizde de öyle mi yaa