Ebrubayy evet eczaneden al alie hekimine yazdır 3 5 tane zaten yarim uygularsın yarimini sonra bir daha olursa uygularsın ben 3 5 tane bulunduruyorum evde gerekli olursa. Lavmandan hemen sonra yapıyorlar. Lavman çıktı derdi de olmuyor az birşey sıkıyorsun. O az siktiginla yapmazsa diğer yarısını da skarsin. Bana doktor böyle demişti. Bi kötülüğü yok sürekli kullanmazsan.