duygubuyukkayaer yav arkadaş yok şundada bu var bundada şu var heh tamam o zaman basalım bebeye ne bulursak parabene boğalım sodyum benzoatta bekletelim nasıl olsa yediğimiz peynirin yapıldığı sütü üreten ineğin yediği samanın yetiştiği toprakta bilmem ne ne yapayım evde inek mi besleyeyim? bu elimin ucunda ya onu verecem ya bunu... eser demirden eser d vitamini , gaz damlası, şampuanı, yağı, bezi deterjanı , maması , bulaşık deterjanı pişik kremi vsvs little little into the middle😂 yani bir insan buna dikkat etti diye vatan haini olmadığı kalmış hayır korunan şeyde kimyasal hayır onu geçtim ilaç içeriğinde ilk sakkaroz karşılıyor bizi hızla kana karışıp ani kan şekeri artışı yaparsan insülin direnci gelişmesine sebep olabiliyor ve obeziteye sebep olduğuna dahil çalışmalar var. 2 metil paraben EWG bu parabeni düşük ve orta derece sağlık tehlikesinde sınıflandırmıştır. 3.propil paraben konsantrasyonuna bağlı olarak zararlı ve zararsız görülmekte herşeyden aldığımızda vücutta birikmesi olası, kanıtlanmamış olsada meme kanseri tümör dokularında rastlanmış bir kimyasaldır aynı zamanda alerjiyi tetikleme ihtimali vardır. 4.sodyum hidroksit , bu kimyasal da lavabo açıcıların ham maddesidir :) kısacası az veya çok , dikkat etmek benim nazarımdada önemli bir konu sağı veya solu bal tutan tabiki parmağını yalasın ama koruyucusu zeytinyağı olan içerikler varken neden paraben olanı? Bunu sorguladım diye hiç birşeyi haketmiyor değilim her ay eşimin ve benim maaş kesintim asgari ücretin 2 katından fazla birşeyleri sorgulamakta hakkımdır. Kendimi bildim bileli içerik inceleyen bir insan oldum genç kızlığımda dahil ama bununda kar zararı yapılmalı bu kadar takıntılı olmama rağmen kullandığım bez prima şampuan sebamed bunlar yaradı çünkü ha içimde rahat başka şeylerle dengeliyorum kendimce ne böyle yapıyorum diye kötü ne fazla iyi bir anneyim anneyim işte sonuçta kötü birşey yapmıyorum linçe gerek yok o yüzden🤦🏻♀️