1balkizannesi Kızlar tost makinesi almayı düşünüyorum üst limit 600 olmak üzere uygun fiyata iyi bir şey almak istiyorum Arçelik Arzum olabilir granit ya da döküm aradaki farkı hiç bilmiyorum sizce nasıl bir şey almalıyım yardımcı olabilir misiniz 😊
gocebebirbayan 1balkizannesi ben tefal kullanıyorum 3 yıldır memnunum canım. 2018 de 400 tl ya almıştım. Üstte kalsın postun 🌺
okyanustabirbulut 1balkizannesi Korkmaz kullanıyorum ancak şuan fiyatı ne kadardır hiçbir bilgim yok.
1balkizannesi okyanustabirbulut Şu anda fiyatları 350 450 civarı gayet uygun aslında hangisini kullanıyorsun link atabilir misin
okyanustabirbulut 1balkizannesi Korkmaz Tostkolik. https://www.korkmazstore.com.tr/korkmaz-tostkolik-siyah-tost-makinesi
nurelem 1balkizannesi arzum kullaniyorum yıllardır genel olarak kantin tipi tost makinelerini beğeniyorum☺️
Pares 1balkizannesi ben Karaca kullanıyorum 3 yıldır granit çok memnunum ızgara haline geliyo hamburger köftesi et herşey pişiyor tavsiye ederim