linaninannesiiii Bebeğim 3 ay 12 günlük dünden beri gözü akıyor ve çapaklanıyor haftasonu olduğu için randevu alamadım pazartesi sabah 9 a aldım . Sizce sebebi nedir ?
Sunshinemom linaninannesiiii bizde doğduğunda olmuştu sarı akıntı ve çapak. Gözyaşı kanalı tıkanıklığı çapak yapar demişlerdi masaj yaptık göz dibine.akıntı içinde mikrobik bi damla kullandık 1 haftaya geçti.
linaninannesiiii Sunshinemom pazartesi olsunda hemen gösterelim damla vs versin 1 saatte bir kaynamış ılık su ve pamukla siliyorum
linaninannesiiii eebebegimeee annemler rüzgar çarpmış olabilir dediler ama evdeydik dışarı da çıkmadık . Evet sadece süt ilke besleniyor
linaninannesiiii eebebegimeee biraz gazlı bir bebek bizimki o yüzden yediklerime çok dikkat ediyorum . Turşu yemedim ama eşi olarak mandalina portakal vs meyvelerden yiyorum