Annekizz Sürekli aynı şeyi yapıyorlar. Geldik yoktunuz dediler kaç kere, geldik yoktunuz dedikleri yer de kafe.
Dedimki pandemiden dolayı aksam 10 a kadar açıgız nasıl yoktuk, o zamanlar al götür vardı. e kapısı kapalıydı diyor. Dedim keşke Bi itip içeri girseydiniz. Öyle de bilinçli yapıyorlar herşeyi.