Gizemco Arkadaşlar bebeğim 8 aylık 3-4 gündür neredeyse zorla emiyor sabah kalkınca emmiyordu zaten ilk uykusuna yatarken emiyodu şimdi onu da emmiyor anlamadım valla çok canım sıkılıyor sizde durumlar nasıl normal mi bu durum
Nisanannesiiii Gizemco bizde 8 ayligiz bazı günler dediğiniz gibi oluyor normaldir diye düşünüyorum diş çıkarma dönemi flan emme de uykuda sıkıntılar olabilir.
Anonim11 Gizemco benim oğlum da 8 aylık ek gıdada çok doyduğunda emme azalıyor maalesef,çok düşkün olmayabilir. Bizimki de geceleri daha iyi emiyor gündüz 2-3 kez ancak o da 5 er dakika falan
Gizemco Anonim11 kaç öğün veriyorsunuz çok da vermemeye çalışıyorum her öğün yarım çay bardağı en fazla bir çay bardağı veriyorum ne bileyim emmediğinde azalacak diye korkuyorum aslında giderek azalacak zaten çocuk büyüdükçe ama işte yine de stres yaptım
Anonim11 Gizemco ben daha fazla yediriyorum ya,yarım çorba kasesi kadar yiyor,zorla tabii asla severek yemiyor