Minakanne Bebelakta 5 numara devam sütü yok bulamadık markette 4 numara 1 yaştan itibaren 2 yaşta kullanabilir die kakalamislar eşime kulana bilirmiyiz 4 numara bebelak devam sütunu (mama)
okyanustabirbulut Minakanne İki yaşındayken mamayı bırakmanız gerekmiyor mu? Yanlış anlamayın sizin tercihiniz tabii ama ben mi yanlış yaptım acaba diye soruyorum. Anne sütü mantığıyla mamayıda iki yaşında bırakmıştıkta biz. Üstte kalsın bu arada.
irva Minakanne Genelde 2 yaşa kadar kullanılır zaten bıraktırır doktorlarda.Devam etmenizin sebebi bebiş mamayı bırakmıyor mu acaba ?
Minakanne okyanustabirbulut Normalde bıraktık hastane kontrolünde hiç kilo almadığını gördük doktorda 1 ay kadar devam sütü mama kullanmamızı önerdi normalde bıraktık kilo alması için tekrar kulanacaz ama bebelak kullandık daha önce ama bebelak 5 numara yok 4 var oda 1 yaştan itibaren Aptamil 5 mi bebelakmi 4 mu bilemedim
okyanustabirbulut Minakanne Bebelac’ta yoksa mecburen başka markaya bakacaksınız yapacak bir şey yok gibi..
irva Minakanne Anladım canım.O numarada yoksa başka mamadan alacaksın o zaman.Çünkü her mama yaşına ayına uygun vitamin değerleri ile satılıyor.