Uyumsuzz Oğlum 2 ay 5 günlük 39.haftada doğdu şuan 8.hafya atagında gözukuyor emerken bazen kafasını çekip ağlıyor ve uykuya dalamıyor gecede sallıyorum 1 saat sonra anca uyuyor 🥲
Bety Aynı benim bebeğimde öyle özellikle akşamları ağlıyor kolik olduğunu düşünüyorum artık😢 buzuki Orhan açın tvden bi anne önerdi bana çok ağladığında onu açıyorum