Benkimimki Geçmiş olsun benim bebeğim de dört aylık beraber aşı yapmama rağmen hastalığı atlattık Hastanede de yattık bebeğim emmediği için koronaolduğu için ememedi çünkü efor harcaması gerekiyor çocuğumun da hali olmadığı için emenedi bol bol sütümü makinayla sağıp verdim Seni emmese bile sütünü sağ ver çünkü sütün de antikor oluşuyor ve Bebeğe ilaç gibi gelecek sendebol bol C ve D vitamini al çocuğu maske takarak bol bol emzirir ve kendin de bol su iç😌Umarım en kısa zamanda atlatırsın