Bebeğimin çoklu besin alerjisi var. Aşırı katı diyete girmeme rağmen düzelmedi. Diğer belirtiler biraz biraz düzelse de sanırım hep aynı şekilde meyve sebze yediğimden kakada kan daha beter oldu. Artık gücüm de yok. Çocuk doktorumuz katı diyeti bırakıp sadece süt yumurta ve kuru yemişi kes diyor. Buğday alerjisi de yüksek çıktı diye ben glutene de bulaşmayayım diyorum. Ya da sadece patates zeytin yiyip bir süre sonra mı gıdaları eklemeliyim. Artık bu kadar katı diyetler de yanlış kabul ediliyor diye biliyorum. Kafam çok karışık. Var mı böyle bir süreç yaşayan?