Merhabalar.
13 Aylık Kızım var Rabbim hepimizin evladını ailesine bağışlasın. 🤲🥰
Gece uyurken Hipp Combiotik 2 serisini eriyorum. 3-4 defa veriyorum uyku saha erken olursa bu 5 de oluyor. Annem diyor süt ver mama verme diye. Ben öyle istiyorum doktor kontrolümüze daha var . Sizlere sorayım dedim deneyimleriniz var mi ? Süt karın doyuruyor mu ? Ne kadardan başlamalıyım vs (doz) ? Kızım şuan 120 cc içiyor her gece. Bıraktırmalı mıyım bilmiyorum aç kalırsa üzülüyorum bir de sırf mama için uyanıyor geceleri. O olmasa ne yaparım bilmiyorum 🤲😔