dlrkrn canım benim de bebeğim öyle yaparak uzunca süre elimizi tuttu. Elimizi tutarken koşuyordu resmen. İkizi yürümeye başladığında özellikle kendini yürütmeye çalışıyordu. Ben de en sonunda tek kolumu arkama sakladım, benim bir elim var yürüyeceksen böyle yürüyebiliriz annecim dedim. O gün tek elimi tutarak yürüttüm tabi sinirlendi ağladı. 1 haftaya kalmadan kendi başına yürüyordu. Tabi arada annaneye babanneye falan gittiğimizde iki el tutmaya çalışıyordu, onlara da benim gibi yapmalarını söyledim