Ceylaasya canım gazını gece gündüz demeden çıkart mutlaka. Benim bebeğimde öyleydi. Gazını çıkartmazsam arada fışkırtıyor bile. Bebeğin küçük olduğu için boğazından kusmuğunu atamıyordur o yüzden tıkanıyordur. Kulağın hep onda olsun kustuğunu görürsen hemen yan çevir yada yüzüstü elinin üzerine yatır sırtına vur hafif hafif. Büyüdükçe o boğulma hissi azalıyor merak etme. kurtarıyor kendini.