Aalya Sifahanim benm kök baya sağlamdı acı hissetmiyorsun uyustugu icin ama oradaki işlemi hissetmiştim baya asılmstı çıksın diye sonrada birkaç dikiş 😅ama baya köklüydü diişin çok uğraştım dedi belki sizin öyle degildir. Yani korkcak bir sey yok
Ebruli101 Sifahanim bende yaptıracağım apse yapıp duruyor alt üst şu an şiş bide 😑 Hiç diş aldırmadım bende korkuyorum
Sblatc Sifahanim benim gömülüydü uyuşturulduğu için ağrı falan olmuyo ama sonradan ağrı oldu ağrı kesici alınca geçiyo. Dişin durumuna da bağlı gömülü değilse zor olmaz
escmrk Benim gömülüydü kesipte çıkardılar uyuştuğu için hiç Bi şey hissetmedim 10 dakika anca sürdü. Anestezinin etkisi geçince ağrım çok oldu tabi
Sifahanim escmrk Anladım canım Allah bı daha yaşatmasın 🥺 benim gömülü değil ama nasıl olur bilmiyorum
Sifahanim Ebruli101 Yok canım cekilmedi kan sulandirici kullanıyorum kalp hastası olduğum için o yüzden kanamadan kaybederiz seni dedi kan sulandiriciyi kes birkaç gün sonra gel öyle çekeyim dedi
Sifahanim Ebruli101 Cok sağol canım çekim olunca sana detayları haber ederim sende ona göre cesaretlenirsin belki