Sfanr 15 gün geçti kendimi çok rahatsız hissediyorum test negatif çıktı adet söktürücü kullandık bitti biteli 4 gün oldu ama gelen giden yok 4 ay oldu doğum yapalı emsirmiyorum geçilebilmesi normallmi
150421Elis Sfanr Ben canim 🙋benimde onceki ay iki hafta gecikmisti,bu ayda 5 gun oluyor gecikeli strese hava degisimine bagliyorum e bide haliyle dogumdan sonra duzene zor giriyor adet
Sfanr 150421Elis evde yaptım negatif çıktı onu korkarak yaptım zaten cesaret edemiyorumm kan yapcamda pozitif çıkacak diye çok korkuyorum