Havvakck bi şekilde büyüyorlar canım. Kızım doğunca bu benimmi çok güzel bu bebek diye saatlerce ağlamıştım hiç unutmuyorum bak şimdi 17 ocakta 3 yaşına giricek. Oğlumda 4 ay 10 günlük oldu bile onuda diğer doğmaz direk erkekmi diye bakmıştım kafamı kaldırıp 🤣🤣🤣 aklıma geldikçe hala gülüyorum. Onada neden baktım benin arkadasima en başta hep erkek dedi doktoru sonra kız dedi kızı oldu bende 5 tane doktora gittim emin olmak için artı bide üstüne doğunca direk kafamı kaldırıp cevizleri var mi diye bakmıştım 🤣🤣🤣🤣