Merveliya1 Eskiden öptürürdü öperdi şimdi öptürmüyor ve öpmüyor kızıyor bağırıyor hatta ağlıyor ama babasına öptirüyor veya başkasına canım sıkılıyor ay kızımı koklayamıyorum öpemiyorum🙃
Pelinn09 Merveliya1 benim oglumda ayni 12 aylik ablalarina babasina sarilir opturur bana ne sarilir nede opturur beni sadece bakici olarak goruyor galiba😀