Prensesim2507 abdest geçirmediği için ben de yaptırmıyorum. Daha önce kalıcı oje yaptırdım o da abdest geçirmiyor ve 1 ay kalıcılığı var. Durdum öyle ama rahat edemedim 1-2 hafta sonra çıkarttırdım. Tırnak çok rahattı ve güzeldi aslında abdest sorunu olmasa sürekli yaptırırdım😅