Bebeğim 6 aylık bacağında pütürlükler vardı sonra kolllarına yayıldı doktorumuz trosyd krem verdi 5 gün kullandık geçti kremi bırakınca yne başladı ve şuan göbeğinde sırtında tüm vücudunda var. Şampuanını, deterjanını, kremimi herşeyi değiştirdim. Ama yok asla geçmiyor ne yapabilirim? bacakları, kollarının tamamı, göbeği ve belinde de parça parça var :(( her gün artıyor. Krem olarak mustele stelopia kullanıyorum hiç bi işe yaramadı.