Tuba merhaba tugba hanim bebegim 6ay 17 günlük. Hırıltısı ve çok az öksürük var doktora gittik ciğerler temiz çıktı balgamı var dedi öksürükte olduğunu söyleyince antibiyotik yazdı. Ama kullanmayacagim tabi ki enfeksiyon vs durumu yok gayet iyi durumda bağışıklığı çöksün istemiyorum, bu dediginizi 6aylıkken kullanabilir miyim nerden temin edebilirim