derinsmoms benimkide 21 aylıkken başladı 8 ay oldu şu an cok seviyor cok mutlu, ama cookkk fazla sürekli hasta oluyorlar ilk zamanlarda, bağışıklıkları düşük oldugu icin. Cok hastanede kaldık hatta işi bırakıp almayı düşündüm hasta oldugu için. Ama su an cok şükür 8 ay da topladı hafif atlatıyor 🙏🏻 Birde ben nutrigen kreş pakedini kullanıyorum her gün