berkusbalii Günaydin kızlar. Beykozu çok seviyorum bekarken hep oralarda takilirdik arkadaşlarımla. Bugün de eşimle kahvaltiya gidicez insallah. En acilinden mekan güzel, yemekleri güzel diyebileceğiniz onerebilceginiz bı yer var mı ?