Çok normal çünkü her bebeğin gelişimi çoookkk farklı. Yanlış anlamayın sizi üzmek istemem ama benim kızım 3 aylıkken tam dönüyor 4 aylıkken dürünerek ilerliyordu, şuan 6 aylık ve tam emekliyor. Ama bu benim kızım. Her bebek herşeyi erken yapacak diye asla bir durum söz konusu değil. Ama aklınıza takılırsa tabiki daha kapsamlı doktora götürün. Ben bebeğimi sürekli yüzüstü yatırdım ve egzersiz yaptık. Dönmesinde ve kol kuvvetinde çok etkili oldu. Sizde bebeğinizi sürekli yüzüstü tutabilirsiniz ya da uyutabilirsiniz. Her bebeğin gelişimi çok farklı ve kendine özel