Az önce ki posta da yazdım ama burdan da yazayım. Sizede fikir olur. Fatura daha az gelir.
196 geldi çok geldi diye üzülüyorduk 489 gelse ne yapardik bilmiyorum.
Size tavsiye eve termostat alın kombiyi bağlayın çok basit benim esim kendi yaptı. Kaloriferleri su soğukluğuna göre değilde evin ısısina göre kombi çalışıyor. Mesela termostatı 23 e ayarlıyoruz ev ısısı 23 ün altına düşünce kombi çalışıyor. Bu şekilde tasarruf edebilirsiniz