Lulemom Ağlamıyorsa sıkıntı yok:) Ben yenidoğan döneminde tek başıma 1,5 saatlik yola gidip geldim hep. Uyuyordu genelde zaten. Şimdi öyle değil tabii durmuyor. Dün oyuncak müzik vs verdim yarım saat durdu. Arabayı eşim de kullansa öne oturacağım artık böyle alışsın.