Dün kabus gibi bir gün geçirdim. Baş ağrısı bel ağrısı ve en son titreme gelince gece mecbur gittim acile. Çok kötüydüm ve inanır mısınız acilde bir şey yapmadılar. Parol yazıp gönderdiler. Geceyi nası sabah ettim bilmiyorum. Şimdi yine üşütme tutuyor bana tavsiye verir misiniz? Emziriyorum rezene papatya çayı falan içebilirim değil mi?