serdenli 20 günlük bebeğim sağlık ocağnda topuk kanı vermiştk aradılar tekrar gelmenz gerek tsh yüksek diye başına gelen varmı düzeliyomu aceba çok endişelendim😞
Ayperim serdenli aynısı bizr de olmuştu bebek büyüdükce. Değer normale dçnüykrmuş doktorum tekrar verin sıkıntı çıkacağını sanmam demişti nitekşm de öyle oldu
Ikra1801 serdenli bizimde öyle olmuştu canım yeni doğan bebeklerde normalmiş bize Dr normal korkmayın ama 1 hafta 10gün sonra yeniden bakalım demişti çok şükür düzeldi içini ferah tut düzelicek Allahın izniyle
serdenli Ikra1801 ay inşallah bizde 6. gününde vermiştk tahlili bugün aradılar yüksek çıkmış tekrar almalıyız diye inşallah bu sefer normal çıkar