Arkadaşlar 5 aylık bebeğim var. Sadece sol tarafına dönüyor. Başkada birşey yapmıyor. Sürünmüyor, destek veriyorum dönmüyor. Yüzüstü bırakıyorum hemen sol tarafına dönüyor. Tekrar yüzüstü de dönmüyor. Dönmesi lazım, sürünmesi lazım diyorlar. Üzülüyorum. Biliyorum her bebek farklı ama sonuçta bir anneyi en çok üzen konudur bebeği hakkında söylenen şeyler. Varsa tavsiyeleriniz bekliyorum lütfen 🙏