2 gündür kızım öksürüyodu dün götürdüm parol verdi ciğerlerini dinledi bişey yok dedi geçmezse ateşi olursa geri getir dedi atesimiz yok şükür ama çok öksürüyo evde doğal ne verebilirim pekmez verdim içti başka ne yapılabilirim lütfen yardımcı olur musunuz 19 aylık kızım