Cocugumun gaz sancısindan kivranmasina her an ona bişey olcak diye korkmaya dayanamıyorum artık. Bütün gece kasılıyor. Sinirlerim harap oldu. Anksiyete hastasıyım ilaç da kullanıyorum ona rağmen ataklar ağlama krizleri geliyor. Uykusuzluktan olucem. İlaç içip yatardim eskiden şimdi icemiyorum uyirsam çocuğuma bakamam. Lütfen bana dua edin. Ben anne olmamaliydim ama oldum. Geri dönülmez bı yol bu. Canım yanıyor çok.