Arkadaslar günaydın
Kime sorayım bilemedim sabah sabah
Cok korkuyorum 2 aylık bebeğim geceden beri gözünü kırpmadı Bi iki kere daldı sabah 7 bucuk oldu hala gözü acık gram uyumadı göğsümde susuyo saatlerce emiyo uyumaya gelince yok
Gaz desem deil nedendir bilinmez korkuyorum artık susmadı ve hic uyumadı ağlıyor uyutmaya gelince hala gözleri açık. Emzirirken artık kafam gidip geliyo önüme yorgunluktan kaldıramıyorum kafamı.
Baska sebeb var mı hiç bilmıyorum lütfen yardım edin