Selma-aygun37 gerçekten uyku düzenimiz berbattı 3 aylıkken 4. Ay atağı bi vurdu bize, mahvetti. 4 aydır sabahlara kadar oturuyorduk, en erken 2 3te uyuyordu ve gece sayısız uyanıyordu sabahta çok geç kalkıyordu, gündüz de canı ne zaman isterse o zaman uyuyordu. Bende ayakta sallıyorum önce desteksiz uyutmayı öğretmeye çalışıyordum ama yanlış yapıyormuşum, ilk başta uyku saatlerini düzene sokmam gerekiyormuş, sabah erken kaldırıyorum, dün istisns oldu bende uyuya kalmışım alarmın sesini de duymadım 9 da uyandı. Bu sabah 7de uyandı. Gündüz ilk uyandığı zaman 2 saat sonra ilk uykusunu yapıyorum, en az yarım saat uyumalı(ben değil uzmanlar diyor) eğer yarım saatten az uyuduysa gidip tekrar uyutmaya çalışıyorum eğer uyumazsa odasından çıkıyorum yarım saat sonra tekrar deniyorum. İlk uykusunu uyandıktan 2 saat 10 dakika sonra ikinci uykuya yatırıyorum, ve uyandıktan 2 saat 15 dakika sonra da son uykusuna, son uykusunda en fazla 45 dakika uyutuyorum, 6 dan sonra kesinlikle uyutmamak gerekiyormuş. 19.40 20.00 gibi de gece uykusuna yatırıyoruz. Normalde işe yaramıyordu ilk defa dün işe yaradı bende şaşkınım hâlâ 😅