B896 Güne erken başlıyan bebişler ve anneleri günaydın nasıl gidiyor biz 3 bucuk aylıgız ve ilk 40 haftaya geri Gitik resben bu saate oyun oynuyoruz
kutgun B896 güno bacım bebeler beni uyandırdı mama içip uyudular gel gör ki uykum kaçtı oturdum kahve içiyorum 🤦🏼♀️
BuzluKahve B896 14 aydan selamlar. Biz kahvaltımızı bile yaptık. Şu an kahve hazırlıyorum ayılmak için😂
Baran1annesi B896 2 ay 10 gunluk cnm gece 1 di zorla uyutm evin icnde dört donduk eşimle bnle tartsyo 120 ml mama verms emzir dyo halen elini agzna gotrydu zor bela uytm dun sumdi uyandi daha gece uyur
B896 EtiPetito biz üç gündür böyleyiz daha önce gec uyurdu ama 9 10 dogru kalakrdı gece iki dafa mamaya kalkardı ya şimdi berbattı saat 1 uyudu şimdi kalktık
Burcuumuterel Günaydın 3 aylığız sabah 6 da kakası heliyor bu saate kadar anca oyalanıyor şimdide memeyle kavga ediyor rutin 😪
kutgun B896 bebeklerden önce uyanmak iyi oluyor temel ihtiyaçlarımı karşılıyorum en azından düşünsene tuvalete bile gitsen peşinden koşan iki pıtırcık banyo kapısına vurup bıcı bıcı diye bağırıyor ağlıyor bu saatte 😂😂
B896 kutgun yaa yerim ben onları tabi biz daha o evreye gelmedik ama ciden cok zor oluyor lavaboya bile gidemiyoruz