Kızlar merhaba kaç gündür hastaneden çıkmıyoruz 1 ay 15 günlük olduk bebeğim anne sütü almıyor formül mama kullanıyoruz aptamil verdik kabız ve gaz yaptı sma aldık o da kendisine yaradı ama çok kusuyordu o mamayı yiyince şimdi doktorumuz BebelAc cold ar verdi reflü de çıktı ama ne zaman çocuk yese 90 ml hemen kakasını yapıyor sıvı bir şekilde 60 ml verince yapmıyor birde 60 ml verdikten sonra 2 saat arayla ver demişti doktorumuz 1 saat geçmeden istiyor ağlıyor kafayı yiycem doktorlar da çare bulmuyor bana yardımcı olabilir misiniz