Benim bebeğim iştahsız bir bebek olduğu için gündüzleri mama içmiyor, doğru düzgün ek gıda yemiyor. Aç geziyor. Kilo problemimiz de olduğu için ben mecburen gece beslemesine alarm kurup kendim kalkıyorum. Çünkü oğlum gece de kendi uyanmıyor ve sadece uykusunda mama içirebiliyorum. Sizin öyle büyük kilo probleminiz yoksa gündüz güzel besleniyorsa siz de gece beslensin diye dert etmeyin bence. Acıksa kendi uyanırdı herhalde demek ki acıkmıyor. O mışıl mışıl uyusun siz de güzelce uykunuzu alın 😊