Kızlar 8 aylık kızım var , 1 hafta önce diş çıkardı 2 tane , normalde de 2 3 gibi uyuyodu zaten ama 1 haftadır babasını iie gönderip öyle uyuyoruz , resmen saat 7 de uyuyo , sonra ikindiye kadar uyuyo , o uyuyo ama ben ev işi yüzünden uyanıyorum , sersem gibi oldum , kayınpederim de sürekli kalmaya geliyo sinir oluyorum , o olduğu zaman yatak odasından çıkamıyoruz kızımla 🤦🏻♀️ nolur bi yol gösterin napıcam nasıl düzelticem