Erken değil aslında benim oğlum 4 aylıktı alt iki dişi çıktığında. Aynı bizdeki 20 lik diş gibi diş çıkmaya çalıştıkca belirti verir sonra kesilir sonra tekrar başlad yada baskı ağrısı olur, çocuklardada salya akıyor, ishal olabilir, huzursuzluk bi dönem böyle olur geçer diş 1 ay sonra yada 2 ay sonra patlar yani her çocukta farklıdır. Benim oğlumda mesela üst ön dişlerinden önce önlerin yanındakıler çıktı
https://www.hizliresim.com/pxqw9ci